maandag 1 september 2014

Afvallen met Natasja, week 7

Dit keer geen goed nieuws en dus mijn 1e mentale dipje.
Ondanks het feit dat ik me deze week heel goed aan alles gehouden heb, ben ik 0,8 kg aangekomen.
 
Afgelopen vrijdagochtend had ik mij even gewogen, omdat ik een oude vriendin zou zien.
Dan kon ik haar de exacte stand van zaken doorgeven. Ik woog op dat moment 109,4 kg.
Dus al 1 kg eraf in 4 dagen. Ik was superblij en ging voor de 2 kg deze week.
 
Op vrijdagavond heb ik meegedaan aan een demonstratiewedstrijd handbal en afgelopen zaterdag heb ik 5 wedstrijdjes gespeeld op een familietoernooi in het kader van een 65-jarig jubileum.
Dus ik had alle hoop dat ik die 2 kg zou halen, omdat ik zelfs meer sportte en dus meer verbrandde dan normaal.
 
Vanochtend schrok ik mij kapot toen ik naar de weegschaal keek. Deze gaf 111,2 kg aan. Dat betekent dat ik in die 3 dagen 1,8 kg ben aangekomen, terwijl ik mij keurig aan de voeding en aan het drinken heb gehouden.
 
Er is trouwens wel weer 1 cm van mijn heupen en benen af, maar ik kan me niet voorstellen dat dit alleen maar te maken zou hebben met de aanmaak van spiermassa.
Ook mijn buik blijft nu achter na de spectaculaire start bij Nederland Slank.
 
Ik krijg overigens wel te horen dat je het duidelijk aan mijn gezicht kunt zien.
De 1e pasfoto is van voor de start, de 2e foto is vanochtend gemaakt (ik kijk wel moe omdat ik heel vroeg op moest). Je ziet inderdaad

dat ik een smaller bekkie heb gekregen.
 
Morgen heb ik weer een afspraak met Pantea, dus hopelijk heeft zij een verklaring voor de gewichtstoename.
 
 
 
 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten