maandag 25 augustus 2014

Afvallen met Natasja, week 6

Zo, week 5 zit er inmiddels op. Afgelopen week gelukkig weer een normale week gehad, waarbij ik het schema zonder problemen kon volgen.
Ook tijdens mijn verjaardag heb ik mij keurig aan het schema gehouden. Zelfs geen stukje Limburgse vlaai gegeten, terwijl de visite het uiteraard wel voorgeschoteld kreeg..
Eerlijk gezegd kost me dat nu ook geen moeite meer. Als ik dat ruim een maand geleden had moeten doen, was me het water in de mond gelopen en had ik de hele tijd trek gehad, maar dat heb ik niet meer. Het lijkt wel of er een knopje in mijn hoofd is geactiveerd, waardoor ik anderen ook makkelijk snacks of andere dingen kan zien eten. Nog niet zo lang geleden kon ik dan wel eens best geïrriteerd reageren als mijn man op de bank zat met koffie en koekjes, maar nu doet dat me niets meer. TOP !

Gisteren op een toernooi kreeg ik van diverse mensen die ik gedurende de zomervakantie niet meer heb gezien, te horen hoe goed ik eruit zag. Ze vroegen al hoeveel kilo's eraf waren. Een mooier compliment kun je niet krijgen !!!

De resultaten van afgelopen week:
- 1,2 kg (ik zit nu op 7,6 kg in 5 weken, oftewel ruim 1,5 kg per week !).
- 1 cm buik (totaal: - 12 cm)
- 1 cm heupen (totaal: - 8 cm)
- 1 cm bovenbeen (totaal: - 4 cm)

Alles gaat heel voorspoedig. Op naar week 6!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten