dinsdag 23 september 2014

Afvallen met Natasja, week 10

Ja, mijn eerste mijlpaal is bereikt. 10 kg eraf !!
Dit is in 9 weken gerealiseerd.
Ondanks het feit dat er gezegd wordt dat er wekelijks 2-3 kg gewichtsverlies gerealiseerd moet kunnen worden ben ik hartstikke blij met mijn ruime kilo per week. Dat heb ik de afgelopen 18 jaar niet gehad.

Afgelopen week was er 0,8 kg vanaf, maar deze week voelde ik me ook niet bepaald lekker.
Ik was wat koortsig en heb niet gesport. Wel heb ik me gewoon aan het voedingsschema gehouden en ik ben daarom blij om te zien dat ik nog steeds gewicht verlies door de voeding die ik nu eet.

Ik ben nog steeds niet helemaal lekker, maar ik ga proberen om deze week weer te sporten, dus hopelijk zit ik volgende week weer boven de kilo, zodat mijn gemiddelde wel boven die kilo blijft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten