dinsdag 16 september 2014

Afvallen met Natasja, week 9

Deze week wederom 1,2 kg kwijt en ook weer cm's.
Een aantal weken ging er al niets meer van mijn buik af, maar deze week maar liefst 2 cm's !
Daarnaast ook weer 1 cm van mijn bovenbenen. Dus dat is een goed teken.
Op onderstaande foto kun je zien dat ik weer een taille begin te krijgen :)

Volgens Pantea zou het afvallen nog sneller moeten kunnen, maar ik ben al hartstikke blij met een gemiddelde van meer dan 1 kg per week. Zeker na alle afvalpogingen die ik in het verleden heb gedaan.
Nu de kinderen weer naar school zijn en er weer regelmaat in het dagelijks programma komt, zal er ook meer regelmaat in de maaltijden komen. Ben zeer benieuwd of dit de komende weken ook zal gaan leiden tot nog meer gewichtsverlies per week. Zou wel moeten, zou je zeggen.
Volgende week weten we meer !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten