maandag 4 augustus 2014

Afvallen met Natasja, week 3

De 2e week zit erop.
Helaas dit keer geen spectaculaire resultaten zoals in mijn eerste week.
Afgelopen week wel 1,6 kg afgevallen, waardoor ik toch al 5 kg kwijt ben in de eerste 2 weken.
Daar ben ik heel blij om, want dat heb ik zelfs niet gehaald na 1,5 jaar bij het centrum voor obesitas te hebben gezeten.
Echter het resultaat in cm's viel deze week behoorlijk tegen.
Buik en bovenbeen niets veranderd en slechts 1 cm van mijn heupen.
Morgen heb ik weer een Skype-afspraak met Pantea en als het goed is mag ik dan weer gaan sporten, want dat mocht in de eerste 2 weken niet omdat het lichaam zich aan de nieuwe etenswijze moest aanpassen. Daar heb ik zoveel zin in !
Ik heb nu namelijk veel energie en op een of andere manier lijkt het of ik mijn energie niet kwijt kan. Daardoor heb ik nu moeite om 's avonds in slaap te komen omdat ik helemaal niet moe ben.
En als ik weer mag gaan sporten, zal het ook wel goed komen met die cm's.

Met het eten gaat het uitstekend. Ik heb totaal geen honger. Sterker nog, soms kijk ik op de klok en dan merk ik dat het weer tijd is om te eten.
De 4 liter water drinken per dag gaat nog steeds goed. In de eerste week, moest ik er echt op letten dat ik 's ochtends 1,5 liter, 's middags 1,5 liter en 's avonds 1 liter dronk. Maar eigenlijk gaat dat nu al vanzelf.

Ben benieuwd wat komende week ons brengt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten