dinsdag 19 augustus 2014

Afvallen met Natasja, week 5

Afgelopen week was een hele rare en rommelige week.
Ik heb nauwelijks kunnen sporten en door een wielertoertocht waar ik in de organisatie zit, heb ik mij op vrijdag, zaterdag en zondag helaas niet aan het schema kunnen houden.

Ondanks het feit dat ik voldoende water bij me had, door de drukte niet genoeg gedronken (gewoon vergeten). Er zijn wel een liter of 2 naar binnen gegaan, maar als je er 4 moet drinken, is dat toch veel te weinig. En dat was ook wel te merken aan de kleur en geur van mijn urine.

Ook salades voor tussen de middag meegenomen, maar de dagen bleken dusdanig lang, dat ik de avondmaaltijd ook elders moest nuttigen. Hierdoor met mate wat dingen genomen die eigenlijk niet op mijn lijstje stonden. Ook de tussentijd van 5 uur tussen de maaltijden kwam niet uit, omdat ik de lunch veel te laat nuttigde door de drukte. Kortom: 3 dagen aanrommelen.

Maar .... het positieve is dat ik toch nog 0,6 kg ben afgevallen. Helaas geen centimeters deze week, maar ik was echt verbaasd dat ik toch nog wat gewicht ben verloren.
In totaal nu 6,4 kg kwijt in 4 weken. Niet verkeerd.

Gelukkig vanaf gisteren de draad gewoon weer kunnen oppakken, dus hopelijk zijn de resultaten  volgende week weer een stuk beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten