maandag 11 augustus 2014

Afvallen met Natasja, week 4

Afgelopen dinsdag groen licht gekregen om eindelijk weer te mogen gaan sporten, maar dan wel alleen krachttraining. Ik ben zo ontzettend blij dat ik weer wat mag doen.
Helaas nog geen tijd gehad om naar de sportschool te gaan, maar wel al volop thuis aan de slag met voornamelijk squat-oefeningen.
Ik ging er al vanuit dat mijn gewicht deze week niet veel zou afnemen, want in mijn actieve sportcarriere kwam ik altijd eerst aan als ik weer aan de voorbereiding van het nieuwe seizoen begon met trainen. Tja, eerst zullen de spieren weer opgebouwd moeten worden, voordat zij echt kunnen gaan verbranden en dat betekent dus eerst gewichtstoename.

Ik was dan ook positief verrast, dat ik toch nog 0,8 kg was afgevallen. Maar wat nog mooier was, was de afname van zowel mijn buik als heupen met ieder 2 cm. Ook mijn benen zijn weer 1 cm smaller.

Ik merk het nu echt duidelijk in mijn broeken en krijg ook al veel positieve opmerkingen.
En dat al na 3 weken.

Kom maar op week 4 !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten