maandag 21 juli 2014

Afvallen met Natasja, week 1

Ja, vandaag dan echt begonnen met Nederland Slank !!!
Nadat vorige week maandag mijn bloed geprikt was, kreeg ik donderdag al bericht dat mijn uitslagen bekend waren en dat mijn persoonlijk voedingsplan werd opgesteld.
Aangezien we afgelopen weekend het jaarlijkse familieweekend hadden, kwam het perfect uit om vandaag (maandag) te starten.
Pantea, de diƫtiste die mij gaat begeleiden, had mij alvast de uitleg van fase 1 doorgemaild, zodat ik vandaag kon starten met de 2 voorbereidingsdagen, waaruit fase 1 bestaat. Deze is bedoeld om je darmen goed te reinigen, zodat het effect van de rest nog beter wordt.
Morgen krijg ik de uitgebreide uitleg over fase 2, de "echte" fase waarin het gewichtsverlies en de voedingsveranderingen en natuurlijk de verandering in metabolisme moeten worden bereikt.
Vanochtend nog even alle maten opgenomen en gekozen om met een rijstdag te starten.
Tot nu toe gaat het prima. Ook nog geen honger, maar dat zal vast ook komen omdat ik maar liefst 4 liter water per dag moet gaan drinken. Dat zal waarschijnlijk mijn grootste uitdaging worden, want 4 liter is wel heel veel. Het is nu net 14.00 uur geweest en heb inmiddels 2 liter weggewerkt.
Ik maak gebruik van een 1,5 liter-fles en heb mezelf voorgenomen dat ik 's ochtends en 's middags zo'n fles moet opdrinken en dan nog 1 liter gedurende de late namiddag/avond.
Op die manier moet het volgens mij gaan lukken.

Kortom: ik heb het gevoel dat ik vandaag gestart ben met een nieuwe fase van mijn leven !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten